Vrei să-ți Crești Vânzările cu Minimul Efort Fizic și Financiar?

Descoperă secretul unei Pagini de Vânzare care Convinge Clienții să Cumpere de la tine

  • Atragi clienți constant
  • Transformi lead-urile în clienți
  • Optimizezi rata de conversie

Cum activezi „vulcanul” vânzărilor?

Știai că 78% dintre antreprenori nu sunt mulțumiți de rata de conversie a afacerii lor?

❌Unde greșesc?
❌De ce nu reușesc să identifice cauzele care blochează mulți clienți să cumpere de la ei?

Adevărul este că nu e suficient să ai o pagină de vânzare sau un site ca să-ți transformi prospecții în clienți.

Ca ele să-ți aducă clienți constant e necesar să respecte o structură strategică, să evidențieze calitatea serviciilor tale și să convingă vizitatorul să cumpere.

Dorința ta ca antreprenor este să faci vânzări.

Vânzările îți țin afacerea în viață.

Și vinzi atunci când reușești să-ți convingi prospecții că ai un produs de calitate, care îi ajută să-și rezolve o anumită problemă.

Dar necazul este că nu e ușor să câștigi încrederea vizitatorilor în produsul tău.

Ca apoi ei să acționeze și să facă tranzacția. Un vizitator este foarte circumspect atunci când evaluează un produs, și stă mult pe gânduri în fața deciziei de a cumpăra. 

Tu investești bani în publicitate ca să atragi vizitatori pe pagină, iar dacă ei vin și nu cumpără, unde e afacerea?

Când conversia e bună, salvezi timp, bani și efort

Conversia unei pagini de vânzare depinde de cât de bine este scrisă, de abilitățile celui care o scrie.

Captarea și menținerea atenției este o artă pe care nu o stăpânesc numai cei care înțeleg psihologia vânzărilor și sunt bine antrenați în scrierea textelor persuasive.

Această activitate este specialitatea copywriter-ilor

„Ce mare lucru poate face un copywriter?

Un copywriter experimentat știe ce are de făcut încă de la primul cuvânt pe care îl scrie, și dă un scop clar fiecărei propoziții.

Copywriterul cunoaște tehnici de persuasiune cu ajutorul cărora captează, menține atenția cititorului și îl convinge să acționeze.

El prezintă produsul în cel mai interesant mod, și scoate în evidență punctele lui forte.

El are abilitatea de a transmite un mesaj cu minimul de cuvinte necesare. Iar cititorul va simți că i se comunică personal și consistent, și că are de câștigat dacă va citi acel text.

Astfel, textele scrise de un copywriter cu experiență, au șanse maxime să performeze printr-o rată de conversie cât mai mare.

Rezultatele mari pentru afacerea ta sunt prietene cu creierul emoțional

O altă abilitate indispensabilă unui copywriter este aceea de a evoca emoții prin textele pe care le scrie.

Când amigdala, (partea creierului responsabilă de emoții) se activează, cititorul trăiește emoția transmisă de text, simte că e pentru el.

  • Și asta îl conectează cu mesajul și îi câștigă încrederea în tine.
  • El observă că îi cunoști problema cu care se confruntă, pentru că o atingi pe calea emoțiilor.
  • Apoi când treci la argumentele raționale, vânzarea are loc mult mai ușor.

Evident că acest proces necesită și o amplă cercetare a avatarului de client, a pieței și a concurenței.

Eu sunt Beniamin Chirilă, copywriter și storyteller

Mă numesc Beniamin Chirilă, sunt copywriter de conversii și storyteller. De mic copil am iubit poveștile și le ascultam cu gura căscată. La maturitate am ajuns să le spun altora, atât verbal, cât și prin scris.

Dar momentul de cotitură în cariera mea a apărut atunci când am descoperit puterea cuvintelor de a influența deciziile și farmecul cu care acestea pot influența vânzările.

Acesta este copywriting-ul, arta de a vinde cu ajutorul textelor. Și asta pot face și pentru afacerea ta.

Dacă vrei o pagină de vânzare care să îți genereze rezultate pentru afacerea ta, te pot ajuta.

  • Voi face cunoștință cu al tău cumpărător ideal analizând toate trăsăturile lui.
  • Apoi voi scrie o pagină de vânzare folosind limbajul din mintea clientului tău.
  • Un mesaj astfel scris, va converti un mare număr dintre vizitatorii paginii tale și îți va scădea costurile cu care tu atragi potențiali clienți.

De ce?

Pentru că după ce voi atinge emoțional cititorul, îi voi prezenta serviciile sau produsul tău în cel mai interesant și persuasiv mod.

Voi scoate în evidență toate beneficiile serviciilor tale și îi voi prezenta toate motivele pentru care merită să acționeze acum. Asta generează un flux interminabil de conversii.


Clienții vor cumpăra constant de la tine. 

Tot ce ai tu de făcut este să aduci trafic pe pagină. Adică să inviți oamenii acolo. Iar pagina de vânzare îi transformă în clienți. 

  • Nu vei mai sta la telefon cu fiecare în parte ca să-l convingi
  • Nu vei mai pierde timpul cu oameni care nu sunt dispuși să te plătească
  • Nu vei mai aștepta să te recomande alții ca să-ți poți vinde serviciile

Vei vinde constant clienților tăi ideali și vei avea un sistem prin care atragi în permanență clienți noi.

Îți ofer mai mult decât texte care cresc profitul

Uite ce primești într-o colaborare cu mine pentru o pagină de vânzare:

Îți realizez cercetarea

  • Cercetez amplu concurența ta - Astfel vei știi ce promisiuni face concurența ta și ne vom diferenția. Iar asta va atrage fix oamenii cărora dorești tu să le vinzi.
  • Îți studiez cumpărătorul ideal - Și vom afla nevoile, provocările și așteptările lui. Asta mă va ajuta să îi cunosc limbajul și să scriu textul „pe limba lui.”
  • Îți studiez atent produsul - Voi dedica timp să înțeleg produsul / serviciul tău. Ca să-l pot prezenta cât mai bine posibil.
  • Cercetez piața - Așa voi afla ce alte produse concurează direct sau indirect cu tine.

Îți scriu scriu textul

  • Scriu integral textul paginii
  • Poți să-mi dai feedback nelimitat, și voi corecta oricât este necesar.

Îți livrez textul în format wireframe

Cu ajutorul și sugestiile necesare pentru designer.
Practic designerul va avea structura pe care trebuie să lucreze.

  • Îți livrez la timp
  • Te susțin pe toată perioada proiectului
  • Te ajut pe partea de strategie a vânzării, dacă ai nevoie
  • Îți ofer o garanție a investiției tale

Toate aceste servicii sunt parte din pachetul pentru pagini de vânzare, pe care eu îl numesc CONT.

CO - Conversii
NT - nelimitate.
Pentru că atunci când îți echipezi afacerea cu el, conversiile vor accelera puternic.

Dacă pagina nu vinde?

Dacă fiecare element din procesul de marketing e bine implementat, dacă pagina e bine scrisă, dacă reclamele sunt bine scrise și setate, dacă email-urile se trimit, dacă totul este optimizat, nu se poate să nu vinzi.
Dar ca să ai toate acestea bine făcute ai nevoie de ajutor.
Nu le poți face singur și să aștepți rezultate.

Ai 25% Reducere Pentru Scrierea Paginii Tale de Vânzare

Unde m-au găsit cuvintele?

Eram în ultimul an de liceu și citeam o carte despre succes, Gândește Cutezător, scrisă de Ben Carson. Povestea lui m-a inspirat puternic să-mi caut menirea și activitatea în care să dau tot ce am mai bun.

Am descoperit curând că una dintre abilitățile mele are legătură cu folosirea cuvintelor, că îmi place să influențez oamenii prin puterea lor. Apoi am ales Facultatea de Teologie. Visam ca după finalizarea ei să plec în Statele Unite și să studiez oratoria. Îmi doream să pot influența masele prin mesajele mele și să îndemn oamenii să adopte valori creștine ca orator și evanghelist.

Am terminat cu bine studiile dar din cauza unor experiențe mi-am schimbat complet obiectivele. Am renunțat la visul meu. Apoi am trecut prin mai multe schimbări și mă învârteam, fără să conștientizez, tot în jurul activităților care țin de comunicare. 

În acest timp am scris articole ca voluntar. Am creat o pagină de citate motivaționale și un blog. Am scris și biografia unui savant, care este publicată într-o carte. Dar numai de un an și jumătate (spre finalul lui 2021) am descoperit copywriting-ul, și mă bucur pentru asta.

Apoi am decis că drumul meu rămâne între cuvinte.

Și simt că am făcut alegerea corectă. 

De atunci investesc constant în educația mea, mă antrenez zilnic cu texte, citesc, urmez cursuri și fac tot ce pot ca să aduc rezultate în proiectele la care lucrez. Din acest motiv te pot ajuta și pe tine.

Beni este un scriitor și editor talentat.

Claudiu Haiduc

Business Owner

Beni este un scriitor și editor talentat.


Are atenție extraordinară la detalii și este capabil să traducă un munte de cuvinte într-o poveste inspiratoare de câteva cuvinte.
Are o experiență bogată în scrierea de texte într-o gamă largă de subiecte și industrii.


Mulțumesc pentru munca pe care o faci în proiectul meu recent și cu siguranță vom colabora pentru mult timp de acum încolo – ești o adevărată bijuterie!


Recomand cu încredere!

Mihai Mihalcea

Antreprenor și expert în LinkedIn

Prin natura afacerii mele am avut ocazia să lucrez cu mai mulți copywriteri.
Fiind unul din consultanții care își dorește să treacă la nivelul următor mi-am dat seama că e mult mai eficient să apelez la un specialist care să-mi scrie textele de vânzare, să-mi revizuiască paginile de website și e-mail-urile din funnel-uri.

Pe Beni l-am găsit în LinkedIn și după un apel de video call mi-am dat seama că am găsit omul cu care vreau să lucrez.

E serios, onest și focusat.

Recomand cu mare căldură!

Mai ai și alte opțiuni în afara Paginii de Conversie? Să vedem…

Social Media?

Construirea unei comunități pe platformele sociale e recomandată.

Poți avea pagini profesionale, poți crea conținut și poți lua legătura cu potențialii clienți. Așa îți dezvolți brand-ul pe Social Media. 

Dar toate acestea nu vor înlocui niciodată o pagină de vânzare.

Din Social Media nu vei reuși să atragi clienți constant. Și chiar dacă ai reuși, vei fii nevoit(ă) să-i treci printr-un proces care implică și prezentarea ofertei.

Iar cel mai bun mijloc pentru a face asta e tot pagina de vânzare.

Influencer Marketing?

Dacă te gândești la un parteneriat cu un influencer e un lucru bun. Și această modalitate de promovare te ajută.

Vei ajunge la oameni noi și îți vei crește audiența. Dar asta nu îți va asigura un flux constant de clienți.

Ai nevoie de audiențe extrem de mari ca să poți atrage clienți constant.

În plus, timpul investit în întâlniri și efortul de a vă promova reciproc serviciile îți vor consuma multă energie și resurse. În unele cazuri merită, în altele nu prea.

Dar în orice caz, acest mijloc de promovare nu poate fi comparat cu o pagină de conversie care îți aduce clienți non-stop.

Content Marketing?

Acesta e un mijloc foarte bun de a te promova online.

Poți scrie articole de blog, poți investi în materiale video, podcast-uri și alte forme de a-ți educa audiența.

Dar toate acestea nu te vor asigura de un număr constant de clienți. Rezultatele acestei forme de promovare necesită timp ca să apară.

Ele vin sporadic și neregulat. Nu te poți baza numai pe această sursă.

Email Marketing?

Dacă ai în plan sau faci asta deja te felicit. Email-ul este platforma cu cea mai mare rată de conversie.

Prin email are loc cea mai personală și mai eficientă comunicare. Să ai o listă de abonați e vital pentru o afacere. Pentru că e a ta.

În schimb platformele sociale se pot bloca, te poți trezi cu contul spart peste noapte.

Email-ul este și va rămâne unul dintre cele mai bune mijloace de comunicare online.
Dar… prin email nu poți vinde precum o faci cu ajutorul unei pagini de conversie.

Pentru că ele au roluri diferite. Iar ca să ai un sistem eficient, ele ar trebui să lucreze în echipă.

Prin email încălzești audiența, apoi o direcționezi spre pagina de vânzare unde îi prezinți produsul în detaliu și faci vânzarea.

Deci pagina de conversie este o necesitate pentru afacerea ta

Nu o poți înlocui cu nici o altă formă de promovare. Cu ajutorul unei pagini de vânzare persuasive poți converti clienți constant.

Ce Primești în Pachetul CONT pentru Pagina de Vânzare?

Să recapitulăm tot ce primești în această ofertă:

  • Îți realizez research-ul de piață, concurență, client ideal, produsul
  • Descoperi care este avatarul clientului tău ideal
  • Vei avea o pagină de vânzare
  • O secvență de 5 email-uri
  • Vei avea o pagină de mulțumire
  • Vei avea o pagină de înregistrare
  • Îți voi scrie 3 texte pentru reclamă
  • Îți voi scrie o secvență din 5 email-uri

Nu mă crede pe cuvânt...

Andrei Balan

Business Owner Well Massage

Beni a fost un real ajutor pentru mine când îmi construiam site-ul.

Toate textele au fost scrise foarte bine și livrate înainte de termenul limită. Am apreciat mult timpul pe care mi l-a acordat pentru a-i explica exact ceea ce vreau de la el, iar rezultatul final a fost unul de care sunt foarte mândru!

Alina Hlipcă-Radovici

Founder, Mentor for accelerated growth

Mi-a placut la Beni promptitudinea cu care revine si implicarea in a cunoaste domeniul despre care scrie.
M-am bucurat sa descopar texte bine scrise, cu esenta si care misca ceva in omul care le citeste.
Il recomand cu caldura!

Merită să ai o pagină de conversie dacă:

  • Îți promovezi serviciile în mediul online
  • Intenționezi să atragi clienți constant din online
  • Vrei să promovezi un produs, un serviciu, un eveniment sau o ofertă
  • Dorești să ai o prezentare persuasivă a serviciilor sau produsului tău
  • Dorești să economisești timp și efort în procesul de marketing
  • Dorești să te adresezi avatarului tău ideal în propriul limbaj și să-l convingi
  • Vrei să te promovezi la costuri cât mai mici și să atragi potențiali clienți constant

De ce să lucrezi cu mine

Dacă fiecare element din procesul de marketing e bine implementat, dacă pagina e bine scrisă, dacă reclamele sunt bine scrise și setate, dacă email-urile se trimit, dacă totul este optimizat, nu se poate să nu vinzi. Dar ca să ai toate acestea bine făcute ai nevoie de ajutor. Nu le poți face singur și să aștepți rezultate.

01

În primul rând sunt loial dedicat acestei activități și fac tot ce ține de mine ca textele scrise să-ți aducă rezultatele așteptate.

02

În al 2-lea rând, îmi asum răspundere totală asupra textelor pe care le scriu și sunt dispus să fac orice modificare este necesară ca să fii încântat(ă) de calitatea textelor.

03

În al 3-lea rând, am experiență în scrierea paginilor de vânzare și cunosc zeci de principii, și aspecte care afectează rata de conversie.

04

În al 4-lea rând, respect deadline-ul și mă țin de cuvânt. 

Promisiunea e sfântă pentru mine. Dacă ți-am promis că te mai ajut și cu altceva pe lângă oferta propriu zisă, fii sigur(ă) că primești ceea ce ți-am promis.

05

În al 5-lea rând, te susțin pe toată durata proiectului. Fie că ai nevoie de sugestii pe partea strategiei, sau dorești mai multă claritate despre promovarea proiectului tău, sunt omul care te ajută.

Nu în ultimul rând, să știi că nu te las până când nu ești mulțumit(ă) de calitatea textelor pe care ți le livrez.

Nu pun nicio limită la feedback. Mă voi strădui să fac totul ca la carte și să îți aduc rezultate.

Ai 25% Reducere Pentru Scrierea Paginii Tale de Vânzare

Primești bonusuri în valoare de 500 ron

Tot în acest pachet mai primești următoarele:

Îți ofer feedback pentru un proiect actual - Valoare 100 RON

  • Dacă alegi să colaborăm pe un proiect ce conține realizarea paginii de vânzare, primești bonus un feedback detaliat pentru o altă pagină de vânzare dacă ai deja una.
  • Cu ajutorul acestui feedback îți poți crește rata de conversie la o pagină existentă.
  • Acest serviciu constă 100 de RON, iar tu îl primești bonus.

Dacă nu ai o altă pagină, îți ofer feedback pentru comunicarea ta pe social media. Îți voi arăta ce să îmbunătățești ca să-ți crești audiența și implicarea ei prin interacțiune cu postările tale.

Primești pagina de abonare la newsletter - Valoare 100 RON

  • Îți voi scrie și pagina de abonare cu ajutorul căreia captezi adresele de email.
  • Acesta este un text scurt, dar e nevoie să fie persuasiv și convingător.
  • În acest fel utilizatorii vor fi convinși să-ți lase adresa de email. 

Primești pagina de mulțumire - Valoare 100 RON

  • După orice achiziție e necesar să mulțumești utilizatorului.
  • Asta arată că îl respecți și îl încurajezi să-ți devină client fidel.
  • Acesta este un text scurt dar merită să fie scris cu eleganță.

Îți voi scrie 3 reclame pentru social media - Valoare 200 RON

  • Toate aceste bonusuri le primești în pachetul paginii de vânzare.

Garanție de 100% a investiției tale

Sunt foarte sigur de abilitățile pe care le-am învățat. Nu pentru că aș avea eu ceva special, ci pentru că le-am învățat de la oameni care au vândut de milioane de euro.

Acestea sunt tehnici care nu se demodează. Ele au fost testate de-a lungul timpului de sute și mii de marketeri și copywriteri, dar și de mine personal.

Cu toate acestea, dacă textele pe care ți le voi scrie au greșeli, sunt dispus să corectez oricât este necesar și chiar să le rescriu de la zero.

Până când vei fii 100% mulțumit(ă) de calitatea lor.

Dorești să-ți Crești Constant Vânzările?

Solicită o ofertă pentru proiectul tău.

Garanție de 100% a investiției tale

Cât ești dispus(ă) să mai pierzi?

Ora, minutul, secunda, costă bani. Fiecare moment în care nu investești eficient în promovarea afacerii tale este un timp pierdut. Concurența avansează iar tu te chinui singur(ă) să faci munca experților.

❌ Pierzi banii investiți în reclame și în pagini de vânzare ineficiente

❌ Pierzi ocazii unice de a atrage publicul ideal și a vinde constant

❌ Pierzi ocazia de a te promova cât încă mai poți face asta la costuri acceptabile

❌ Pierzi ocazia de a colabora cu un expert, pentru că dacă nu accepți oferta, voi alege să lucrez cu alți antreprenori, și nu voi mai fi disponibil.

De ce să pescuiești ca un profesionist?

Cu metafora asta aș vrea să-ți spun ceva mai incomod. 

Dar să faci singur totul într-o piață a cărei concurentă e așa acerbă, e ca și cum ai merge la pescuit fără niciun echipament. Să îți scrii singur(ă) textul de landing page și să aștepți rezultate mărețe, e ca și cum ai merge la pescuit fără undiță, fără momeală, fără lansetă. 

Șansele să prinzi pește sunt aproape zero.

Sau poate ai șanse să prinzi ceva broaște. Însă broaștele sunt clienții aceia răi, care îi atragi cu costurile cele mai mari și care tot nu cred în produsul tău. Ei vor să negocieze cel mai mult, și pleacă primii atunci când ceva nu le convine.

Dar asta nu înseamnă afacere profitabilă.

Pentru că nu are vânzări profitabile și clienți fideli. Profitul apare atunci când vinzi constant și convertești clienți de calitate la cele mai mici costuri. Iar eu sper că tu preferi această variantă.

Această ofertă de 25% pentru pagina ta de vânzare e valabilă doar până în 15 iunie

După această dată prețul va crește și voi scoate de la bonusuri cele 3 reclame pe care acum ți le pot scrie gratuit.

Acum poți să-ți echipezi afacerea cu o pagină scrisă profesional.

Și să-ți umpli calendarul cu programări.

Vrei să-ți crești vânzările începând din luna aceasta?

Ceilalți vizitatori mai întreabă

Cât timp funcționează garanția?

Garanția funcționează până când vom putea măsura rezultatele campaniei.

După lansare asta ar putea însemna 7,10 sau 15 zile.

Cât timp durează finalizarea proiectului?

În funcție de dimensiunile lui. Începând de la 7 până la 14 zile. Dar poate să dureze și mai puțin.

Depinde de mai mulți factori, și din acest motiv vă recomand să solicitați o estimare personalizată.

Pentru orice întrebare ai mai avea, te rog să mă contactezi!

Dacă vrei o pagină de vânzare care să îți genereze rezultate pentru afacerea ta, te pot ajuta.

Această ofertă de 25% pentru pagina ta de vânzare e valabilă doar până în 15 iunie

Primești bonusuri în valoare de 500 RON

  • Îți realizez research-ul de piață, concurență, client ideal, produsul
  • Descoperi care este avatarul clientului tău ideal
  • Vei avea o pagină de vânzare
  • Vei avea o pagină de mulțumire
  • Vei avea o pagină de înregistrare
  • Îți voi scrie 3 texte pentru reclamă
  • Îți voi scrie o secvență din 5 email-uri
>